• Besøksdag i Linnèa

Velkommen til besøk hos oss 8. februar 12-14. Da kan dere se hvordan vi har det og ta en prat med oss ansatte før søknadsfristen for hovedopptaket 1. mars.

• ÅRETS BARNEHAGE 2023

En drøm ble til virkelighet da vi mandag kveld fikk prisen "Årets Barnehage 2023" på PBL sin lederkonferanse i Bodø.

• Vi er en av fem finalister til årets barnehage

Finalistene til årets barnehage er utropt og vi er en av de!

• Toppscore på årets foreldreundersøkelse

• Besøksdag

• Barnehagefakta

Det menes og skrives mye om oss som privat barnehage, og de fleste vet svært lite om fakta dessverre. Ønsker dere å se litt om hvilken bemanning, utdanningsnivå og hva foreldrene mener om barnehagen og hvordan nivået ellers er i kommunen så kan du finne informasjon nedenfor.

• Søke barnehageplass

Vi har 9 ledige barnehageplasser fra 1. august 2022

Ønsker du og komme på besøk til oss for å se om vi er riktig barnehage for ditt barn og familiens ønsker er dere hjertelig velkommen til det! Ta kontakt med daglig leder - Marita Klund på tlf. 95942979 eller send en epost til post@linneabarnehage.no.

Velkommen som søker!

• Vi har egen facebookside - følg oss gjerne!

• Høst

Skuronn er spennende for en liten kropp! Høsten er en fin tid, da bugner det av bær og sopp i skogen, og epletrærne bærer tungt.

Viktig lærdom å nyttiggjøre seg av naturens spiskammer, og ta vare på maten slik at vi kan nyte den utover vinteren.